Szpital Pluszowego Misia w Galerii Fordon

event / pr / bydgoszcz
Nie taki lekarz straszny jak go dzieci widzą – ta idea przyświecała kolejnej edycji akcji „Szpital
Pluszowego Misia”, która tym razem za sprawą agencji Renesans PR odbyła w Galerii Fordon. W trakcie wydarzenia, pierwsze piętro Galerii Fordon stało się przyjaznym „mini szpitalem” wypełnionym kolorowymi pluszakami.

W trakcie wydarzenia, dzieci dowiedziały się m.in. jak przeprowadza się badania USG/RTG/EKG, co robi się w gabinecie zabiegowym i jak wołać o pomoc, kiedy stanie się coś złego. Celem projektu „Szpital Pluszowego Misia” jest zmniejszenie lęku przed wizytą u doktora i oswojenie ze sprzętem medycznym. To kampania kierowana do najmłodszych dzieci, prowadzona w 24 krajach świata.

Kiedy misie i lalki zostały już „wyleczone” ich opiekunowie mogli pobawić się w kąciku
plastycznym lub warsztatowym, gdzie projektantka biżuterii Chocokate pomagała przygotować fantazyjne
i oryginalne broszki.

Realizacja: listopad 2012