PR dla firm

Z PR’em jest jak z bombą atomową – jeśli Twój przeciwnik ją posiada, to bezpiecznie też ją mieć w swoim arsenale. Jednak pracownik odpowiedzialny za tę część funkcjonowania firmy często jest drogi, a jego czas nie jest wykorzystywany w 100%. Proponujemy więc optymalne rozwiązanie, które pozwoli Tobie uzyskać wiedzę i umiejętności wysokiej klasy specjalisty, za cząstkę jego ceny.


Działania początkowe

  • przygotowanie harmonogramu działań PR
  • stworzenie listy mediów
  • przygotowanie pakietu prasowego

 

Współpraca z mediami, monitoring mediów

  • pisanie i dystrybucja informacji prasowych
  • pisanie artykułów sponsorowanych (na życzenie Zleceniodawcy)
  • bieżące odpowiadanie na zapytania dziennikarzy
  • monitoring mediów (zarówno pod kątem Zleceniodawcy, jak i konkurencji)

Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

  • pisanie reaktywnych oświadczeń dla mediów i otoczenia
  • pisanie sprostowań i komentarzy dla mediów i otoczenia
  • formułowanie wniosków oraz strategii odbudowy wizerunku

 

Budowanie relacji z otoczeniem

  • przygotowanie strategii działań w zakresie relacji z otoczeniem
  • bieżące odpowiadanie na zapytania i propozycje płynące z otoczenia
  • organizacja inicjatyw i przedsięwzięć skierowanych do społeczności lokalnej
  • organizacja wydarzeń specjalnych

 

Social media management

  • prowadzenie profili na Facebooku, Twitterze, Instagramie
  • wsparcie w odpowiadaniu na komentarze i wpisy Internautów
  • monitoring mediów społecznościowych
  • bieżąca aktualizacja strony internetowej